See What's Trending on BP:        

#beautiful   #blessed   #tonight   #football   #yourlifematters   #relationship   

Order by: [ most recent ] [ most props ] [ most views ]
TianahLondon - 7 minutes ago

Good people still exist. Lost my phone (unlocked and no password iPhone 6) in LA, some kind gentleman answered the next day saying he was on his way to Canada for Vacation but will send it to my apartment in NYC. So when I get home my phone should be there. I feel Special.

0 comments | 2 props
mspoetry3 - 7 minutes ago

I CHOOSE TO WAKE UP WITH A SPIRIT OF GRATITUDE..IM EVERY SO GRATEFUL TO GOD FOR ANOTHER DAY TO SEE THE SUN SHINNING, FEEL THE COOL BREEZE AND SMELL THE FRESH AIR. TODAY EVERYTHING IS BEAUTIFUL

0 comments | 2 props
RiaThaGreat - 10 minutes ago

Lol another lost musty ** in my inbox...i drew pants for him and sent it back.

1 comment | 3 props
BriJarmon - 16 minutes ago

Are there any white people on here? random thought.

5 comments | 1 prop
Al-Neal - 16 minutes ago

ok you say you all about your money , the. why you not trying to better your career? why you still trying to find someone to take care of you. there money is not your money,and 2 people making money is better than one.

1 comment | 2 props
theDrkKNGHTno1 - 17 minutes ago

I have grown to be a firm believer of spiritual karma...what you put out in the world you get back the same way. So to the many who complain about the negative feedback or life on BP, look at what you are giving out and change it...would be better than what you're dealing with now...some of the people's posts on here...ugh...

0 comments | 2 props
Brandnew116 - 18 minutes ago

Maybe its just me but being sexy is not just a physical thing

0 comments | 3 props
Ravielle24 - 22 minutes ago

Black men you just wasting your **ing time...I don't like y'all like that....its not mutual...

4 comments | 4 props
865YellowBone - 23 minutes ago

All this rain has me so lazy, I just wanna sleep!

0 comments | 2 props
Romans831 - 24 minutes ago

Black people let's love and uplift each other!!

0 comments | 2 props
only_sista4u - 27 minutes ago

WAIT WAIT HOLD THE ** UP,,, so you mean too tell me that yo grown azz UNCIRCUMCISED and you want me to do what on you ** *-*... . Don't even waste yo time pulling that MTF out..lmao, lol its just a lil humor for the afternoon.

8 comments | 1 prop
theurbandaily - 28 minutes ago

Could Sarah Connor Knock Khaleesi Off The Throne? 'Terminator Genisys' Star Dayo Okeniyi Weighs In [EXCLUSIVE] http://t.co/44Ig65k8ZN

0 comments | 6 props
93beautifulBee - 29 minutes ago

Females be quick to argue with another female over a guy.. And then they feel so special when that guy argues with the girl that he cheated with.. And tell her he don't want her.... Babe that is for show, guaranteed most of those same guys apologize to the girl after the fact. And then leave your house and go to her house and eat the box. #ijs #do...

0 comments | 3 props
dame7130 - 30 minutes ago

2 & 1/2 more hours and I'm off work till Monday 3 days off how about you

1 comment | 2 props
RiaThaGreat - 34 minutes ago

Lol wake up...and my phone decided it only wanna work on speakerphone....

0 comments | 4 props
shyne863_13 - 34 minutes ago

Sometimes good things fall apart so better things can fall together.

0 comments | 3 props
JayTee6996 - 37 minutes ago

Try not so hard to worry about the destination and simply just enjoy the journey.

1 comment | 3 props
Saxyy - 37 minutes ago

I got triple shots of '** my life' this week.

0 comments | 2 props
DonStreet - 38 minutes ago

July 2, 1964 Lyndon B. Johnson from Texas sign The Civil Rights Act of 64 in front of a alive Martin Luther King and Bobbie Kennedy. Dont forget the good men of history.

0 comments | 3 props
nubian3001 - 39 minutes ago

Opened up one of my many paychecks and saw I got a raise ty Lord

0 comments | 2 props


Get the BlackPlanet app and read more: